فرحك مع دى جى رؤى 460262b40b
فرحك مع دى جى رؤى 460262b40b
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أول ديجيهاية حريمى بدمياط

الرئيسيةالرئيسية  دى جى رؤىدى جى رؤى  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
فرحك مع دى جى رؤى Support
للإستعلام أ / محمد حماده 0107256806 / 0128200117
ام رؤى حماده ترحب بكم وتتمنى لكل الاعضاء قضاء وقت ممتع معنا
ندعوكم لزيارتنا دائما لمتابعه كل ماهو جديد وممتع لدينا
بشرى ساره لعرايس الاسكندرية فرع جديد لدى جى رؤى بالإسكندرية
تنبيه هام : نحذركم من التعامل مع اى شخص بخلاف ام رؤى حماده او ابو رؤى ( محمد حماده ) ليس لنا مندوبين ونحذركم من التعامل مع الوسطاء او المتعهدين او منظمى الحفلات

فرحك مع دى جى رؤى

كاتب الموضوعرسالة
محمد حماده
Admin
Admin
محمد حماده

ملك المنتدى

فرحك مع دى جى رؤى Empty
مُساهمةموضوع: فرحك مع دى جى رؤى   فرحك مع دى جى رؤى I_icon_minitimeالجمعة 06 أغسطس 2010, 8:11 am

بناء على رغبة ناس كتير طلبو منى اوصف لهم ازاى بنعمل الفرح مع دى جى رؤى
فى البداية احب اوضح حاجه انا معايا فى جهاز الدى جى فولدرين فولدر اسلامى وفولدر عادى يعنى زى ما بشغل اغانى اسلامى بشغل اغانى عادى
انا هنا هوصف الفرح العادى شكلة ايه وطبعا مش معنى انه عادى يبقى مختلط انا اقصد عادى فى اغانية
فى البداية انا بكون موجودة طبعا قبل العريس والعروسة علشان اوصل عدتى الدى جى والفيديو بمدة كافيه بعد كده بيجى العريس والعروسة الفيديو بيستقبلهم من عند الباب او السلم ويبدا الدى جى بدخلة مارش يعنى اغنية ليها رتم وايقاع سريع علشان يعمل هيصة عند دخول العروسه والعريس
بيوصلو لغايه الكوشة وبعد كده ندخل باسماء الله الحسنى وفى الاثناء دى بيبقى العريس احيانا حجز مسجد للرجال وبياخد منظرين مع العروسة وبيمشى يلحق المسجد لو العريس حجز فى قاعة تانية بيستنى لما نشغل اغنيه سلو بعد اسماء الله الحسنى وبعد كده يروح للرجال
نبدا بعد كده نشغل اغنيتين إيقاع سريع من خلالهم الفيديو بيصور العروسه 10 مناظر زى صور الستوديو ويصور البدلة من 3 جهات وده بياخدله اغنيتين او 3 بعد كده بنجيب العروسة مع صاحباتها على اغانى فرانكو ولما يسخنو ويهيصو بننزل بالاغانى الشعبى ووتستمر الليلة اغانى شعبى ووصعيدى وراب
وبنعمل فقرة اهداءات بيبقى فيها اغانى اهداء لماما العروسه وماما العريس والعروسة والعريس نفسهم
لغاية لما العريس ييجى ويدخلل للعروسة وطبعا بندخلة بمارش ولو مكنش رقص فى الاول سلو نرقصة ونديله فرصه كبيرة انه يهيص مع العروسه واقاربه من نفسة طبعا لانه عريس والليله دى ليلته
وفى النهايو قبل ما يمشو بيبدلو الدبل ويختمو الحفلة برقصه سلو وبعدين العروسة ترمى بوكيه الورد وبنشغل مارش الختام
طبعا وانا بحكيلكو كده احتفظت بتكات كده مقولتهاش علشان بتعتبر سر التميز
وفى النهاية دى بتكون حفلتنا مع وحدة دى جى رؤى
اللى اللقاء مع حفلة اسلامى من اولها لاخرها
https://www.facebook.com/profile.php?id=1080527782#!/group.php?gi
?? ???
زائر

فرحك مع دى جى رؤى Empty
مُساهمةموضوع: فرحك احى واحلى مع دى جى رؤى   فرحك مع دى جى رؤى I_icon_minitimeالجمعة 06 أغسطس 2010, 8:50 am

على وعد انشاء الله بتفصيل لفرح اسلامى باغانى اسلامى
باذنك يارب

فرحك مع دى جى رؤى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عايزة فرحك منفصل أو إسلامى مع ام رؤى ليه شكل تانى